A közép-európai régió vezető létesítményüzemeltető vállalatai között jegyzett B+N Csoport országos szinten indított a kórházi takarító csoportvezetők és site managerek számára képzéssorozatot, amely a szakmai tudás mellett a szemléletformálást, az empátia és az emberi kapcsolódás erősítését is célul tűzte ki – értesült a Vedd Észre! kampányról az fmbusiness.hu.
Magyarország három legnagyobb foglalkoztatója közé tartozó B+N Csoport Vedd észre! címmel indított érzékenyítő társadalmi kampányt. A kampány célja, hogy a B+N láthatóvá tegye a vállalat több mint 15 ezer munkatársának mindennapos munkáját, akik többek kórházakban, irodaházakban és közintézmények gondoskodnak a tisztaságról.
Az oktatás első, szeptemberi pilot csoportjában a szemléletformálás mellett a résztvevők személyes képzés keretében gyakorlati tudást is kaptak. A képzéssorozat a vezetők kommunikációs, együttműködési és konfliktuskezelési készségeinek fejlesztését az érzelmi intelligencia és az empatikus vezetés erősítésével kapcsolja össze.
Érzékenyít a B+N – kórházi légkör javítása
A képzési célja, hogy a kórházi takarító csoportvezetők és site managerek ne csak szakmai, hanem emberi oldalról is felkészültebben támogassák csapataikat. Ezáltal a résztvevők a higiéniai elvárások teljesítése mellett az emberi helyzetek érzékeny kezelésére is felkészülnek, ami közvetlenül hozzájárul a betegek komfortérzetéhez és a kórházi légkör javításához.
„A résztvevők nyitottsága és aktív jelenléte messze felülmúlta a várakozásaimat. Jól látszik, hogy a B+N-nél a takarításban dolgozó vezetők valóban elkötelezettek a fejlődés és a jobb együttműködés iránt. Meggyőződésem, hogy az itt megszerzett tudás kézzelfogható változást hoz a mindennapi munkakapcsolatokban, ami végső soron a kórházakban ápolt emberek életminőségét is javítja” – fogalmazott a program szakmai vezetője, Dr. Jármy Tibor, európai jogi szakjogász, vezetési tanácsadó és coach.
Kis-Szölgyémi Ferenc: munkatársaink a mindennapok valódi hősei
„Munkatársaink a mindennapok valódi hősei, akiknek a munkája nélkülözhetetlen ahhoz, hogy a kórházakban tiszta, biztonságos és működőképes környezet fogadja a betegeket, az egészségügyi dolgozókat és a látogatókat egyaránt. Fontos számunkra, hogy szakmai felkészültségük mellett a kommunikációs és együttműködési készségeik is fejlődjenek, mert ezzel nemcsak a saját munkájukat könnyítjük meg, hanem közvetve a páciensek komfortérzetét is javítjuk. A képzés jól illeszkedik a B+N hosszú távú stratégiájába, amelyben a munkavállalói fejlesztés és az emberi értékek megbecsülése kiemelt helyet foglal el. Még csak a projekt kezdetén tartunk, de vizsgáljuk annak lehetőségét, hogy hasonló képzéseket indítsunk el nemzetközi leányvállalatainknál is” – hangsúlyozta Kis-Szölgyémi Ferenc, a B+N Csoport vezérigazgatója és tulajdonosa.